Inscrie firma »
Conector intre Sedona Retail si magazine online WooCommerce

Conector intre Sedona Retail si magazine online WooCommerce

Tip produs: programe de gestiune si servicii
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Conector intre Sedona Retail si magazine online WooCommerce

Informatii produs Acest conector este o punte de legatura intre magazinele online de tip ecommerce, dezvoltate pe platforma Wordpress cu modulul WooCommerce, ce permite actualizarea si transferul in timp real al unor date si informatii esentiale intre sistemul de gestiune Sedona Retail si magazinul dumneavoastra online, date precum comenzi, date ale clientilor, preturi, stocuri etc. Conectorul elimina dificultatea de actualizare a stocurilor si preturilor in site, reduce considerabil timpul si efortul de procesare al comenzilor, exclude o parte dintre erorile frecvente ce apar odata cu prelucrarea manuala din site in sistemul de gestiune sau facturare si invers.
Conectorul se poate implementa la magazine online WooCommerce noi precum si la majoritatea celor deja realizate. Pentru a va confirma compatibilitatea va rugam sa ne conactati.

Conectorul este un sistem robust si modern, testat deja in activitatea unor cunoscute magazine online, creat in urma unei faze indelungate de concepere, implementare si verificare. Conectorul este rezultatul unei colaborari stranse intre Sedona si partenerul nostru Digital Moment.

Ce date sau informatii sincronizeaza API-ul Sedona DM"

Conectorul actualizeaza date in doua directii: din site in Sedona Retail si invers.

Datele sincronizate din site catre Sedona Retail:
· Inserarea comenzilor in Sedona Retail in momentul in care sunt create in site
· Inserarea clientilor in Sedona Retail in momentul in care sunt creati in site
· Actualizarea clientilor existenti si in site si in Sedona Retail in momentul in care se modifica datele acestora in site (la plasarea unei comenzi sau la actualizarea contului in site)

Datele sincronizate din Sedona Retail catre site:

Actualizarea in site a produselor existente si in site si in Sedona Retail, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere, preluand urmatoarele atribute:

- ID-ul produsului din Sedona
- Numele produsului din Sedona
- Statusul produsului din Sedona (activ sau inactiv)
- Descrierea produsului din Sedona (optional)
- Clasa de taxare a produsului din Sedona
- Stocul minim al produsului din Sedona
- Greutatea produsului din Sedona (optional - se poate corela cu unul din campurile goale)
- Lungimea produsului din Sedona (optional - se poate corela cu unul din campurile goale)
- Latimea produsului din Sedona (optional - se poate corela cu unul din campurile goale)
- Inaltimea produsului din Sedona (optional - se poate corela cu unul din campurile goale)
- Pretul produsului din Sedona (optional)
- Categoria produsului din Sedona (optional)
- Culoarea produsului din Sedona (optional)
- Marimea produsului din Sedona (optional)
- Unitatea de masura a produsului din Sedona

· Inserarea in site a produselor existente in Sedona Retail care nu sunt si in site, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere, preluand atributele de mai sus. Optional se poate seta ca produsele inactive sa nu fie preluate din Sedona in site, sau chiar sa nu se insereze niciun produs.
· Actualizarea in site a stocurilor produselor existente si in site si in Sedona Retail, automat, la intervale definite de utilizator, sau pe loc, la cere.
· Actualizarea in site a statusului comenzilor existente si in site si in Sedona Retail


Conectorul este disponibil in 3 variante de pret:
1. Pachet de baza. Pret: 450 Euro + TVA
2. Pachet standard. Pret: 600 Euro + abonament lunar de mentenanta 40 Euro + TVA
3. Pachet complet. Pret: 750 Euro + abonament lunar de mentenanta 75 Euro + TVA


Pachet de baza

Este destinat magazinelor online cu activitate redusa, magazine care au sub 100 de comenzi lunar. Include:

Analiza preinstalare si instalare modul de conectare intre site si Sedona Retail;
Punere in functiune si validarea transferului de date;
Suport eliminare erori aparute dupa punerea in functiune si validarea transferului de date;
Garantie pentru functionare timp de 12 luni de la implementare, cu exceptia cazului in care nefunctionarea API-ului se datoreaza interventiei beneficiarului sau a unui tert colaborator ce actioneaza in numele si pe seama acestuia.



Pachet standard

Cuprinde intreaga gama de solutii si servicii pentru folosirea optima a API-ului si este cel mai potrivit pentru magazine online cu activitate intensa. Acest pachet nu ofera posibilitatea de a solicita personalizari a modului de functionare. Include:

Analiza pre-instalare si instalare modul de conectare intre site si Sedona Retail;
Punere in functiune si validarea transferului de date;
Garantie de buna functionare pentru 24 de luni de la implementare si suport pentru eliminarea erorilor aparute dupa punerea in functiune si validarea transferului de date, cu exceptia erorilor cauzate de beneficiar sau a unui tert colaborator ce actioneaza in numele si pe seama acestuia;
Disponibilitate eliminare erori aparute ca urmare a modificarilor ulterioare in site, modificari precum actualizare versiune wordpress sau woocommerce, dezvoltare noi functionalitati in site, schimbarea softului la nivelul serverului de gazduire a site-ului etc.;
Acces intr-un mod facil si rapid la noile versiuni de API dezvoltate ulterior, inclusiv modificarile menite sa pastreze sau sa imbunatateasca securitatea transferului de date in contextul schimbarii si actualizarii continue a site-ului, a softului instalat pe serverul de gazduire etc.



Pachet complet


Cuprinde intreaga gama de solutii si servicii pentru folosirea optima a API-ului si este cel mai potrivit pentru magazine online cu activitate intensa. Include:

Analiza pre-instalare si instalare modul de conectare intre site si Sedona Retail;
Punere in functiune si validarea transferului de date;
Garantie de buna functionare pe intreaga durata a colaborarii si suport pentru eliminarea erorilor aparute dupa punerea in functiune si validarea transferului de date, cu exceptia erorilor cauzate de beneficiar sau a unui tert colaborator ce actioneaza in numele si pe seama acestuia;
Disponibilitate eliminare erori aparute ca urmare a modificarilor ulterioare in site, modificari precum actualizare versiune wordpress sau woocommerce, dezvoltare noi functionalitati in site, schimbarea softului la nivelul serverului de gazduire a site-ului etc.;
Acces intr-un mod facil si rapid la noile versiuni de API dezvoltate ulterior, inclusiv modificarile menite sa pastreze sau sa imbunatateasca securitatea transferului de date in contextul schimbarii si actualizarii continue a site-ului, a softului instalat pe serverul de gazduire etc.
Disponibilitate personalizare functionare API, cu posibilitate de dezvoltare functii noi ori adaptare pentru cele existente (cum ar fi temporizarea sincronizarii);
Consultanta pentru exploatarea optima a API-ului;
Prioritate pentru rezolvarea solicitarilor de personalizare sau pentru interventiile de tip asistenta si reparatii.



Mentiuni – valabile pentru cele 3 pachete:
1. Primul pas este sa luati legatura cu noi pentru a fi siguri ca API-ul nostru este compatibil cu sistemul dumneavoastra. Acest lucru se confirma prin analiza pre-instalare.
2. Se poate achita in doua transe: jumatate in avans si jumatate la finalul implementarii, dupa demonstrarea functionarii sistemului.
3. Taxa de mentenanta se plateste incepand cu prima saptamana dupa punerea in functiune si validarea transferului de date iar apoi la un interval de 30 de zile.
4. Personalizarea functionarii se face in functie de limitarile sistemului format din site, versiunea de woocommerce si caracteristicile Sedona Retail. Unele limitari sunt necesare pentru siguranta functionarii, pentru coerenta informatiilor transferate si a gestiunii in general.
5. Personalizarea se face contra cost, avand pretul de 20 euro + tva / ora. Se va inainta beneficiarului un estimat de timp pentru implementarea personalizarii, daca acest lucru este posibil. Exceptie de la personalizarea contra cost este situatia in care functionalitatea noua sau adaptarea celor existente face parte dintr-o versiune noua a API-ului ce poate fi actualizata automat prin interfata specifica Sedona, conform instructiunilor.
6. Eliminarea erorilor aparute ca urmare a interventiei beneficiarului, ori a unor terti colaboratori ce actioneaza in numele acestuia, se va face contra cost, in functie de timpul necesar reparatiei. Pretul pe ora este de 20 euro + tva. Daca erorile nu au aparut ca urmare a interventiei asupra sistemului atunci remedierea va fi gratuita in limita a doua ore de lucru, incluse in taxa de mentenanta.
7. Pentru analiza pre-instalare, instalare dar si pentru mentenanta vom avea nevoie de acces in site, atat in modulul de administrare (utilizator + parola) cat si in contul de gazduire al site-ului, acces cpanel (utilizator + parola) sau FTP (utilizator + parola).
8. Durata de implementare este de 7-15 zile lucratoare de la plata avansului mentionat anterior.
PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
339 603 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

CONECTOR INTRE SEDONA RETAIL SI MAGAZINE ONLINE WOOCOMMERCE ESTE LISTAT IN: