Fundamentele marketingului
Prezentare Fundamentele marketingului
Descriere:
Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati ci este dedicata tuturor acelora care vor sa cunoasca notiunile cele mai importante din aceasta disciplina in ziua de azi devenita indispensabila oricarei organizatii. Veti face cunostinta cu teme obiective si strategii proprii marketingului totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing.
Un marketing de succes necesita un suport corespunzator – planul de marketing. Alte subiecte analizate sunt: managementul calitatii marketingul serviciilor al organizatiilor non-profit si marketingul on-line.
Structura:
I Marketingul ca perspectiva deschisa si generala
II Conceptul de marketing
III Intoarcerea clientului
Hans-Dieter Zollondz este specialist in managementul calitatii si al marketingului instructor intr-o firma de asigurari si autor de manuale.
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina