Inscrie firma »
S**************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Cum se creeaza un nume de brand, autor Steve Rivkin

Cum se creeaza un nume de brand, autor Steve Rivkin

Producator: Brandbuilders
 

Prezentare Cum se creeaza un nume de brand, autor Steve Rivkin

Prin ce difera numele de brand de numele obisnuite? Ce anume face ca un nume de brand sa fie unul bun? Raspunsul la aceste doua intrebari poate face diferen?a intre succesul si esecul rasunator al unui brand pe pia?a. Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, si anume: - Cum sunt legate ele in mod indestructibil de culturile din intreaga lume. - Cine le creeaza, de ce este nevoie de ele, cum sunt gandite, compilate, cumparate, vandute sau protejate. - Ce tipuri de nume exista: descriptive, aluzive, inventate sau formate din ini?iale. - Cum navigheaza specialistii in naming in creierul consumatorului. - Ce sa faci, ce sa evi?i si ce sa nu faci niciodata in ceea ce priveste numele de branduri. - De ce numele simbolizeaza beneficii. - Cand sa apelezi la o firma de naming si ce avantaje...
PREZENTARE S****************************
MEMBRU
GRATUIT
S****************************
4 037 667 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina

PRODUSE ASEMANATOARE CU CUM SE CREEAZA UN NUME DE BRAND, AUTOR STEVE RIVKIN

Forta BranduluiForta Brandului
Forta Brandului
Autor: William J. McEwenDescriere: Aceasta carte vine sa explice in ce mod Si din ce cauza milioane de consumatori ...
RON 27.92
Roverandom , autor J.R.R. TolkienRoverandom , autor J.R.R. Tolkien
Roverandom , autor J.R.R. Tolkien
Se spune ca toti copiii cuminti cand ajung in ceruri. Ce se intampla insa cu acei catelusi obraznici care, „culmea ...
RON 27.99
Roverandom , autor J.R.R. TolkienRoverandom , autor J.R.R. Tolkien
Roverandom , autor J.R.R. Tolkien
Se spune ca toti copiii cuminti cand ajung in ceruri. Ce se intampla insa cu acei catelusi obraznici care, „culmea ...
RON 27.99
Puterea vindecatoare a bolii, autor Thorwald DethlefsenPuterea vindecatoare a bolii, autor Thorwald Dethlefsen
Puterea vindecatoare a bolii, autor Thor...
Horwald Dethlefsen, psiholog umanist holistic si medicul Ruediger Dahlke ne arata, prin aceasta opera deschizatoare de ...
RON 27
Puterea vindecatoare a bolii, autor Thorwald DethlefsenPuterea vindecatoare a bolii, autor Thorwald Dethlefsen
Puterea vindecatoare a bolii, autor Thor...
Horwald Dethlefsen, psiholog umanist holistic si medicul Ruediger Dahlke ne arata, prin aceasta opera deschizatoare de ...
RON 27
Strategia portofoliului de brand, autor David AakerStrategia portofoliului de brand, autor David Aaker
Strategia portofoliului de brand, autor ...
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este ...
RON 44
Strategia portofoliului de brand, autor David AakerStrategia portofoliului de brand, autor David Aaker
Strategia portofoliului de brand, autor ...
Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este ...
RON 44
Cruciadele, autor Thomas AsbridgeCruciadele, autor Thomas Asbridge
Cruciadele, autor Thomas Asbridge
Cum au ajuns doua dintre cele mai mari religii ale lumii sa recomande violenta in numele lui Dumnezeu? De ce atit de ...
RON 35.96
Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului, autor Al RiesCele 11 legi imuabile ale Internet brandingului, autor Al Ries
Cele 11 legi imuabile ale Internet brand...
Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de ...
RON 32

CUM SE CREEAZA UN NUME DE BRAND, AUTOR STEVE RIVKIN ESTE LISTAT IN: