Inscrie firma »

A**********************

Prezentare firma Produsele firmei Contact
 

Prezentare A**********************

Administrator autorizat, de profesie economist, cu o experienta de 12 ani in domeniul asociatilor de proprietari , ofer urmatoarele servicii :
Preiau/infiintez asociatii de proprietari,
Administrare financiar-contabila si tehnica,
Activitate de cenzorat ,
Intocmire dosare si demersurile necesare ( somatie de plata, birou de mediere , judecatorie, executor judecatoresc) pentru recuperarea debitelor de la proprietarii restantieri,
Administrare tehnica a imobilului,
Calculez penalitati conform legii 230/2007 si hotararilor adoptate in adunarile generale, pentru perioade anterioare de pana la maxim 3 ani,

Pentru infiintarea unor noi asociatii nu percep comision (daca preiau eu in administrare asociatia de proprietari nou infiintata ) se achita doar taxele si cheltuielile catre institutiiele statului ( pentru obtinerea extraselor de carte funciara, taxe de timbru, xerox documentatie ). Toata documentatia (procese verbale de adunare generala de constituire , tabele cu adeziunile fiecarui proprietar, acordul de asociere, statutul asociatiei , cereri pentru infiintarea asociatiei catre Judecatorie si Finante ) o intocmesc eu si ma ocup personal de depunerea lor.

Administrarea financiar-contabila pentru asociatii de proprietari cuprinde:
- organizarea contabilitatii conform legislatiei in vigoare, precum si intocmirea tuturor registrelor si fiselor specifice asociatiilor de proprietari conform ( OMEF nr 1969 / 2007 ),
- colectarea facturilor si mentinerea legaturilor cu furnizorii de utilitati,
- intocmirea compiuterizata a listelor de plata si repartizarea cheltuielilor ( pe contoare individuale , nr. de persoane, cota indiviza ), fluturasi individuali, liste de plata foarte detaliate,transparenta maxima privind toate cheltuielile asociatiei,
- servicii de caserie care constau in; incasari contributii (incasarea cheltuielilor de intretinere se fac la sediul asociatiei sau din usa in usa ), si respectiv plati catre furnizorii de utilitati, salariatii asociatiei, bugetul de stat,
- administrarea fondurilor banesti constituite de asociatie si a bunurilor acesteia,
- intocmire contracte individuale de munca ( pentru angajatii asociatiei - ingrijitori cladire ), intocmire / depunere REVISAL la Inspectoratul Teritorial de Munca Cluj,
- intocmire state de plata, intocmire / depunere declaratii fiscale la ANAF ( detin certificat digital pentru semnatura electronica, nu trebuie sa platiti pentru obtinerea acestui certificat sau sa platiti unei persoane care detine certificat sa semneze declaratiile fiscale),
- citire apometre individuale de apa rece si apa calda lunar,

Activitati de Administrare Tehnica a Imobilelor, pentru reparatii neprevazute sau imbunatatiri aduse imobilului, ma ocup de cautarea mai multor firme sau persoane autorizate din domeniu ( termoizolatii, hidroizolatii, electric, instalatii, amenajari interioare) , solicit oferte de pret pentru lucrare . In momentul in care detin ofertele de pret se face sedinta de comitet executiv sau adunare generala( in functie de complexitatea si valoarea lucrarii efectuate) iar membrii de comitet sau proprietarii aleg firma pe care o doresc sa execute lucrarea. Eu ma ocup de supravegherea lucrarilor , receptia lucrarilor ( pentru lucrari mai mari la receptie trebuie sa participe si cateva persoane din bloc), apoi efectuez plata finala a lucrarii.

OFERTA DE PRET
Pentru Serviciile de Administrare Financiar-Contabila si Administrare Tehnica percep un comision negociabil ( in functie de numarul de apartamente), pentru suma incasata emit factura si chitanta in baza unui contract de prestari servicii, asociatia de proprietari nu mai plateste alte taxe si impozite pentru administrator.
Pentru activitatea de cenzorat (control financiar contabil) ( comision negociabil in functie de numarul de apartamente ) , pentru suma incasata emit factura si chitanta in baza unui contract de prestari servicii, asociatia de proprietari nu mai plateste alte taxe si impozite pentru cenzor.

Doriti sa aveti asigurate toate utilitatile necesare si sa nu traiti cu frica ca veti ramane fara apa, gaz, caldura, lumina pe casa scarii etc, doriti sa fiti siguri ca banii pe care ii platiti la caseria asociatie ajung la furnizorii de utilitati, doriti sa platiti doar ce consumati, doriti sa fiti in permanenta informati cu privire la cheltuielile asociatiei, doriti ca si blocul d-stra sa fie bine intretinut si modernizat?
Pentru aceasta trebuie sa alegeti un administrator autorizat, cu experienta, cinstit care sa se ocupe de asociatia d-stra.
PREZENTARE A**********************
MEMBRU
GRATUIT
A**********************
545 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
A**********************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: administrator bloc - asociatii proprietari - administrare imobile

ULTIMELE PRODUSE ALE ASOLTANEI GH IONUT I.I.

Administrator imobilAdministrator imobil
Administrator imobil
Administrator autorizat, de profesie economist, cu o experienta de 12 ani in domeniul asociatilor de proprietari , ofer ...
ASOLTANEI GH IONUT I.I. ESTE INSCRISA IN