Strategia portofoliului de brand
Producator: BrandbuildersPrezentare Strategia portofoliului de brand
Format carte: 13 x 20
Data publicarii: 11-2006
Traducator: Raluca Andrei; Renata NicolescuStrategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:
- Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
- Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
- Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
- Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.
“Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.”
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern
Despre autor
DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului.
Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing.
PRODUSE ASEMANATOARE CU STRATEGIA PORTOFOLIULUI DE BRAND
Noul branding: cum sa construiesti capit...
Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu Destinat practicienilor din domeniul ...
RON 27.95
Cele 11 legi imuabile ale internet brand...
Numar pagini: 203 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 12-2006 Traducator: Liana Tomescu Lucrarea Cele 11 legi ...
RON 40
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu.Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 34.95
Conform lui Kotler
Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari Conform lui Kotler evidentiaza gandirea ...
RON 45
Forta brandului
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme ...
RON 15
Strategia in afaceri - implementarea si ...
Conceperea unei strategii este un proces dificil,aplicarea ei este inca si mai dificila. Cartea de fata este cu ...
RON 39.9
Sun Tzu - Strategii de marketing
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In ...
RON 43
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne GregoryTraducere de Miruna AndriescuVolumul abordeaza modelele si teoriile managementului ...
RON 24.95
Managementul vanzarilor si al clientilor...
Jim Blythe), 369 pag.Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de ...
RON 55
STRATEGIA PORTOFOLIULUI DE BRAND ESTE LISTAT IN:
STRATEGIA PORTOFOLIULUI DE BRAND - PRODUSE SIMILARE