Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Noua pozitionare

Noua pozitionare

Producator: Brandbuilders
 

Prezentare Noua pozitionare

Numar pagini: 208
Format carte: 16,5X23,5 CM
Data publicarii: 06-2008
Traducator: Cristina Ionita
Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.
La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.
In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing.
Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).
Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.
Despre autor

JACK TROUT este presedinte la Trout & Partners LTD., o firma de strategie de marketing din SUA, care a oferit consultanta unor importante corporatii cum ar fi AT&T, Merck, IBM, Southwest Airlines si Warner-Lambert.

STEVE RIVKIN, renumitul specialist in naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15 ani, apoi si-a fondat propria firma de consultanta in domeniul comunicatiilor, in Midland Park, New Jersey. Rivkin & Asociates Inc. a lucrat pentru clienti cum ar fi Chase Manhattan Bank, Monsanto, Pfizer’s Howmedica Inc. si Tiffany & Co.
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 032 880 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU NOUA POZITIONARE

Marketing lateralMarketing lateral
Marketing lateral
(Philip Kotler, Fernando Trias de Bes), 223 pag.Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si ...
RON 35
Marketing lateralMarketing lateral
Marketing lateral
(Philip Kotler, Fernando Trias de Bes), 223 pag. Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si ...
RON 35
Managementul vanzarilor si al clientilor cheieManagementul vanzarilor si al clientilor cheie
Managementul vanzarilor si al clientilor...
Jim Blythe), 369 pag.Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de ...
RON 55
Managementul vanzarilor si al clientilor cheieManagementul vanzarilor si al clientilor cheie
Managementul vanzarilor si al clientilor...
Jim Blythe), 369 pag.Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de ...
RON 55
Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa ...
RON 14.9
Strategia portofoliului de brandStrategia portofoliului de brand
Strategia portofoliului de brand
Numar pagini: 430 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 11-2006 Traducator: Raluca Andrei; Renata NicolescuStrategia ...
RON 55
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a)
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul ...
RON 24.95
Conform lui KotlerConform lui Kotler
Conform lui Kotler
Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari Conform lui Kotler evidentiaza gandirea ...
RON 45
Manual de MarketingManual de Marketing
Manual de Marketing
Michael J. Thomas), 679 pag.Marketingul inseamna servicii catre clienti intr-un sens foarte special. Marile companii ale ...
RON 45

NOUA POZITIONARE ESTE LISTAT IN:

NOUA POZITIONARE - PRODUSE SIMILARE