Dictionar de branding
Producator: SigmaPrezentare Dictionar de branding
Autorii – inclusiv unul din coordonatori – sunt, in majoritatea lor, studenti in anul al treilea (ciclul unu Bologna), la Facultatea de Sociologie a Universitatii Spiru Haret din Bucuresti. Contributia lor a fost rodul unor seminarii si discutii de exceptie, pe care le-am avut vreodata in cursul carierei mele didactice.
Dictionarul de fata nu defineste termenii care ar fi putut fi inclusi in alte lucrari de specialitate (de exemplu, intr-un dictionar de publicitate, dictionar economic, dictionar de sociologie economica etc).
Detaliile cartii:
Autor: * Editura: SIGMA Anul aparitiei: 2009 Pagini continute: 175
PRODUSE ASEMANATOARE CU DICTIONAR DE BRANDING
Oxford Business. Dictionar englez-roman ...
Nr pagini:752Acest dictionar este unul dintre cel mai bine vandute in lumea intreaga, oferind un ghid multilateral, ...
RON 69.9
Oxford Business. Dictionar englez-roman ...
Nr pagini:752Acest dictionar este unul dintre cel mai bine vandute in lumea intreaga, oferind un ghid multilateral, ...
RON 44.9
Oxford. Dictionar de medicina
Dictionarul, ajuns la a saptea editie in limba engleza la renumita Oxford University Press, ofera intreaga gama de ...
RON 59
Sociologia
Sociologia este o carte despre om si societate, o initiere in sociologie ca stiinta, dar si ca disciplina de invatamant ...
RON 29.9
Oxford Business. Dictionar englez-roman ...
Acest dictionar este unul bilingv, englez-roman, continand circa 6.500 de articole, cu terminologie foarte folosita in ...
RON 69.9
Oxford Business. Dictionar englez-roman ...
Acest dictionar este unul bilingv, englez-roman, continand circa 6.500 de articole, cu terminologie foarte folosita in ...
RON 49.9
Branding de tara. Romania
„Brandingul de tara” se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania” si imaginea sa ...
RON 23
Dictionar englez-roman/roman-englez de t...
Acest dictionar contine 8.000 de termeni si expresii Am intitulat, pe scurt, dictionarul "de termeni economici si ...
RON 29.95
Branding de tara. Romania
Aparitie:2008Nr pagini:240„Brandingul de þarã” se referã la ce trebuie fãcut pentru ca „produsul ...
RON 20