Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Cum sa vinzi marilor companii

Cum sa vinzi marilor companii

Producator: Brandbuilders
 

Prezentare Cum sa vinzi marilor companii

Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de clienti, intotdeauna vei avea nevoie de acele solutii magice care sa te impinga inainte. Este momentul sa treci de la clientii mici la marile conturi corporatiste.
Se pare insa ca marile corporatii au ridicat enorme fortarete impenetrabile in jurul birourilor lor. Numele factorilor de decizie sunt invaluite in mister. Este aproape imposibil sa vorbesti cu o persoana in carne si oase. Imaginea marilor contracte sau a comisioanelor consistente se invarte in capul tau. Ai da orice pentru o relatie corporatista pe termen lung, cu venituri profitabile si constante. |n plus, daca ai lucra cu firme prestigioase, ar fi o dovada pozitiva pentru alti potentiali cumparatori ca oferta ta de vanzari este de prima mana. Stii ca girul acestora ti-ar simplifica celelalte actiuni de vanzari.
Dar cum patrunzi in aceste mari companii? De ce anume este nevoie pentru a obtine o intalnire cu un factor de decizie? Cum sa intri daca nu cunosti nici macar o persoana care sa lucreze acolo? Sau, daca nu esti chiar pregatit sa ataci acesti monstri corporatisti, cum vei ajunge la firme mai mari decat cele cu care lucrezi azi? Ei bine, iti vom dezvalui cateva din secretele unice ale vanzatorilor de elita.

Citeste lucrarea noastra si vei descoperi cum sa:
- Stabilesti ca target conturile unde ai cea mai mare probabilitate de succes
- Gasesti numele potentialilor clienti care pot folosi oferta ta
- Creezi propuneri de valoare impresionante care sa le atraga atentia
- Dezvolti o campanie eficienta si complexa de obtinere a contului
- Depasesti obstacolele si obiectiile care iti distrug actiunile de vanzari
- Te pozitionezi ca o resursa inestimabila, nu ca un promotor al produsului
- Ai intalniri initiale de impact, care pun bazele unei relatii solide
- Te diferentiezi de alti vanzatori

Nici Roma nu a fost cucerita intr-o zi. Asa se intampla si cu marile companii. Acum ai la indemana un instrument indispensabil de lucru, ce poate fi folosit zilnic de fiecare persoana care lucreaza in vanzari si care se confrunta permanent cu noi provocari.

Despre autor

JILL KONRATH este expert in strategii complexe de vanzari. Site-ul ei, www.sellingtobigcompanies.com, este o resursa populara pentru vanzatorii care incearca sa incheie contracte pe piata corporatista.
Lista de clienti a lui Konrath, care contine nume precum 3M, Medtronic, United HealthGroup, General Mills, RSM, McGladrey si Hilton, cuprinde unele dintre cele mai mari companii din lume.

Autor: Jill Konrath
Numar pagini: 304
Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 09-2007
Traducator: Cristina Ionita
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 071 150 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU CUM SA VINZI MARILOR COMPANII

Cum sa vinzi marilor companiiCum sa vinzi marilor companii
Cum sa vinzi marilor companii
Indiferent ca esti specialist in domeniul vanzarilor sau ca manageriezi deja propria firma si esti mereu in cautare de ...
RON 45
In cautarea profituluiIn cautarea profitului
In cautarea profitului
ceasta carte are efectul unei forte motrice pentru tot ceea ce inseamna marketing, acoperind o gama extinsa de subiecte ...
RON 26
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESSSuccesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETA...
Autor: George WhalinNumar pagini: 271Format carte: 13 x 20Data publicarii: 11-2006Traducator: Raluca Andrei; Renata ...
RON 49
Descopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilorDescopera-ti punctele forte in domeniul vanzarilor
Descopera-ti punctele forte in domeniul ...
O abordare solida, bazata pe intervievarea a 250.000 de agenti de vanzari si 25.000 de directori de vanzari, realizata ...
RON 15
Managementul vanzarilor si al clientilor cheieManagementul vanzarilor si al clientilor cheie
Managementul vanzarilor si al clientilor...
Jim Blythe), 369 pag.Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de ...
RON 55
Managementul vanzarilor si al clientilor cheieManagementul vanzarilor si al clientilor cheie
Managementul vanzarilor si al clientilor...
Jim Blythe), 369 pag.Vanzarea a fost adeseori considerata o Cenusareasa a marketingului, asociata cu tehnici de ...
RON 55
INTREBARILE SUNT, DE FAPT, RASPUNSURIINTREBARILE SUNT, DE FAPT, RASPUNSURI
INTREBARILE SUNT, DE FAPT, RASPUNSURI
Allan Pease este cel mai cunoscut expert din lume in limbajul trupului. Folosind cunostintele din acest domeniu, el ...
RON 14
Spune drept sau o sa te comporti strambSpune drept sau o sa te comporti stramb
Spune drept sau o sa te comporti stramb
Idei, op?iuni ?i strategii pentru comunicarea cu cei din jur Comunicarea onest? cre?te eficacitatea individual? ?i ...
RON 30
Inovatia ca solutie in afaceriInovatia ca solutie in afaceri
Inovatia ca solutie in afaceri
Paradoxul cresterii unei firme In cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabila sa sustina in timp o crestere ...
RON 29

CUM SA VINZI MARILOR COMPANII ESTE LISTAT IN: