Inscrie firma »
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing. Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa Consumatorul Mediul Strategiile de comunicare Planul media Canalele mediatice Reclama non-media Planul de campanie
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 554 261 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea mediaPublicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strateg...
Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu ...
RON 29.95
Ghid practic de relatii publiceGhid practic de relatii publice
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 32.95
Strategia creativa in publicitateStrategia creativa in publicitate
Strategia creativa in publicitate
Traducere de Gloria-Mona Sauciuc si Felicia Radulescu Strategia creativ a in publicitate prezinta etapele elaborarii ...
RON 36.95
Strategii de relatii publiceStrategii de relatii publice
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne Gregory Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile ...
RON 24.9
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientuluiMarketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Marketingul direct multicanal. Prospecta...
Traducere de Elena Girlea Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele ...
RON 32.95
Limbajul publicitatiiLimbajul publicitatii
Limbajul publicitatii
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de ...
RON 22.95
Planificarea de marketing prin exemplePlanificarea de marketing prin exemple
Planificarea de marketing prin exemple
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare ...
RON 26.91
Marketingul prin e-mailMarketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum ...
RON 32.95
Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicarePlanul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum sa-ti definest...
Traducere de Aliza Peltier Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica ...
RON 25.95

STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA ESTE LISTAT IN: