Inscrie firma »
Economia mass-media

Economia mass-media

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Economia mass-media

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor. Din cuprins: Industriile culturale Logici de productie si modele de afaceri Politicile media si interesul public Politica editoriala si crearea de valoare Promovarea care sustine si promovarea care distruge produsul jurnalistic Glosar de media planning si de cercetare a audientei
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 542 636 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU ECONOMIA MASS-MEDIA

Sociologia mass-mediaSociologia mass-media
Sociologia mass-media
Traducere de Ileana Busuioc Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile ...
RON 24.95
Introducere in sistemul mass-mediaIntroducere in sistemul mass-media
Introducere in sistemul mass-media
Editia a III-a revazuta si adaugita. O noua editie, adusa la zi, a unei carti intrate in bibliografia studentilor la ...
RON 37.95
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)
Relatiile publice si mass-media (editie ...
"Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
RON 19.95
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media
150 de experimente pentru a intelege man...
Volum recomandat de Traducere de Dana-Maria Cimpoi Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa ...
RON 24.95
Productia textului jurnalisticProductia textului jurnalistic
Productia textului jurnalistic
Cum prind "chip" ideile in mass-media" Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica" Ce relatie exista intre ...
RON 24.95
Despre jurnalism la modul serios. Stirile din perspectiva academicaDespre jurnalism la modul serios. Stirile din perspectiva academica
Despre jurnalism la modul serios. Stiril...
Traducere de Raluca Radu. Rezultat al unui laborios efort de documentare, volumul constituie un important instrument ...
RON 29.95
Manual de jurnalism (vol .I)Manual de jurnalism (vol .I)
Manual de jurnalism (vol .I)
Prima colectie romaneasca de lucrari in domeniul mass-media este inaugurata prin volumul coordonat de prof. dr. Mihai ...
RON 24.95
Jurnalismul sportiv. O introducereJurnalismul sportiv. O introducere
Jurnalismul sportiv. O introducere
Primul ghid pentru jurnalistul sportiv care apare in Romania. Traducere de Alina Mariut. Sportul, domeniul cu cea mai ...
RON 18.95
Dictionar de comunicare, mass-media si stiinta informariiDictionar de comunicare, mass-media si stiinta informarii
Dictionar de comunicare, mass-media si s...
Acest Dictionar de comunicare, mass-media si stiinta informarii, pentru publicul general, intr-o formula concentrata, ...
RON 29.5

ECONOMIA MASS-MEDIA ESTE LISTAT IN: