Inscrie firma »
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Producator: Brandbuilders
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele � laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere. Cartea raspunde la intrebari cum ar fi: Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft) Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss � Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol) Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal) Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arby�\'s, Ralph Lauren, Nike, Shell) Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…) Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul? Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donald�\'s, Office Depot, PlayStation, Federal Express) Cum ar trebui sa ne botezam brandul? (Xerox, Mitsubishi, Hyundai) Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 552 626 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI

Confesiunile unui om de publicitateConfesiunile unui om de publicitate
Confesiunile unui om de publicitate
"Am scris cartea in timpul vacantei mele de vara din 1962 si i-am cedat drepturile de autor fiului meu in ziua cand a ...
RON 24
Efectul de halou si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageriEfectul de halou si alte opt iluzii economice care ii induc in eroare pe manageri
Efectul de halou si alte opt iluzii econ...
Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; ...
RON 41.65
Brand SimpleBrand Simple
Brand Simple
Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate. Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale ...
RON 41.65
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marciNoul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Noul branding: cum sa construiesti capit...
Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu Destinat practicienilor din domeniul ...
RON 27.95
Revitalizarea corporatieiRevitalizarea corporatiei
Revitalizarea corporatiei
Cum reusesc liderii sa produca schimbarea. Normal 0 MicrosoftInternetExplorer4 st1\:*{behavior:url(#ieooui) } /* Style ...
RON 41.65
Mari esecuri ale unor branduri renumiteMari esecuri ale unor branduri renumite
Mari esecuri ale unor branduri renumite
Mari esecuri ale unor branduri renumite constituie o fascinanta trecere in revista a evenimentelor care survin in ...
RON 25
Branding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companiiBranding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companii
Branding. Cum se construieste bunul cel ...
SA CONSTRUIESTI SI SA PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC SA-TI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL SA IDENTIFICI ...
RON 12.67
Cele 22 de legi imuabile ale marketinguluiCele 22 de legi imuabile ale marketingului
Cele 22 de legi imuabile ale marketingul...
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si ...
RON 35
Branduri senzorialeBranduri senzoriale
Branduri senzoriale
Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi. Avand la baza cel mai amplu studiu efectuat vreodata in ...
RON 41.65

CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI ESTE LISTAT IN:

CELE 22 DE LEGI IMUABILE ALE BRANDINGULUI - PRODUSE SIMILARE