Inscrie firma »
Eurosoft Travel Backoffice System

Eurosoft Travel Backoffice System

Tip produs: Backoffice | Agentie | Turism
Producator: Eurosoft One
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Eurosoft Travel Backoffice System

Eurosoft Travel Back Office System
este o aplicatie Web destinata utilizarii online de catre personalul angajat al agentiilor de turism si de revanzatorii contractati de acestia. Solutia oferta o modalitate simpla dar puternica de a administra pachetele de turism ce vin de la furnizori si de a genera pachetele pentru clienti. Aplicatia este modularizata si permite interconectarea departamentelor ticketing, outgoing, incoming si intern cu departamentele financiar-contabile si cu managementul agentiei si/sau sediul central al acesteia.
Aceasta aplicatie ofera de la gestionarea ofertelor pana la emiterea de bilete si generarea de facturi si rapoarte statistice si contabile.

Solutia permite, printre altele:
- gestiunea facila si in timp real a contractelor, ofertelor, vanzarilor si comisioanelor
- gestiunea numarului de locuri contractate
- gestiunea revanzatorilor/solicitarilor de oferta venite de la turisti din site sau din alte canale de vanzare
- gestiunea biletelor emise
- gestiunea facturilor emise
- gestiunea facturilor primate de la furnizori
- gestiunea cererilor de rezervare loc catre furnizori
- gestionarea platilor si incasarilor
- evidenta casa
- gestionare intermediari in relatia cu turistii
- generarea de raporate catre management si tablou de bord
- evidenta la zi privind platile si incasarile
- generearea automata a documentelor ce insotesc procesul de vanzare: facturi proforme, facturi fiscale (de avans si finale), chitante si vouchere.
- ofera rapoarte in timp real asupra numarului de turisti, asupra facturilor emise si voucherele emise, asupra platilor si incasarilor asupra facturilor primite de la furnizori
- standardizeaza fluxul activitatilor crescand astfel productivitatea echipei de vanzari
- simplificarea activitatii agentilor companiei, crescand astfel productivitatea muncii lor si satisfactia perceputa de catre clienti.
- ofera posibilitatea generarii automate de notificari catre angajati, clienti sau furnizori sub forma de mesaje email sau SMS in baza unor schimbari de status a documentelor inregistrate in aplicatie sau in baza unor programari stabilite prin configurare

Particularitatile tehnice ale solutiei:
- solutie informatica completa pentru agentii de turism de orice dimensiune
- extensibilitate, simplitate si posibilitati de import de date din alte sisteme (surse)
- testata indelung pe parcursul anilor in care a fost implementata cu succes
- transforma o multime de sarcini dificile si mari consumatoare de timp in operatiuni aproape instantanee, realizate prin cateva click-uri de mouse
- insotita de suport tehnic pe parcursul tuturor zilelor lucratoare
- beneficiaza de o echipa de dezvoltare profesionista si experimentata, ce proiecteaza si implementeaza in permanenta noi functii
- este dezvoltata in tehnologii de ultima ora: ASP.NET 3.5 cu Ajax si baze de date SQL Server 2005/2008 Express Edition
- poate fi interfatata cu sistemelor contabile, permite exportul informatiilor catre sistemele contabile: facturi clienti si furnizori, incasari si plati, documente de casa etc.

Sectiunile aplicatiei si functiile lor
Sectiunea Productie, care permite:
- inregistrarea biletelor cu preluarea automata a informatiilor din rezervarea facuta de client, a informatiilor preluate din ofertele predefinite cu pachete turistice, perioade de tarifare, preturi, locuri disponibile pe sejururi (alocari) si completarea manuala a informatiilor suplimentare legate de serviciile suplimentare solicitate de turist fata de pachetul de baza si numarul de turisti aferenti
- inregistrarea biletelor cu preluarea partial automata a informatiilor din rezervarea facuta de client daca exista, a informatiilor privind hotelul, pachetele turistice, tarife si perioade de tarifare, locuri disponibile si completarea manuala a informatiilor ce nu sunt predefinite in sistem
- inregistrarea biletelor se poate face plecand de la rezervarile facute de turisti, de la comenzile de oferta confirmate de catre furnizori sau direct din alocarile cu locuri disponibile si sejururi stabilite prin contract cu furnizori
- permite cautarea si filtrarea biletelor inregistrate in sistem in functie de foarte multe criterii
- modulul de evidenta bilete permite urmatoarele facilitate: facturarea automata a biletelor tiparire voucher postarea unor notite aferente unui bilet plata serviciilor catre furnizori prin generarea automata de ordine de plata pentru fiecare un bilet sau pentru mai mute bilete si marcarea biletului ca fiind platit catre furnizor anularea/modificarea unui bilet in functie de status si de permisiuni vizualizarea biletului cu toate detaliile necesare permite exportul biletele in format Excel si tab delimited.
- Evidenta sumelor de incasat de la turisti, a sumelor de platit catre furnizori, a comisioanelor.
- Inregistrarea si evidenta rezervarilor sau a cererilor de oferta formulate de turisti in site-ul de rezervare sau prin alte canale de vanzare. Modulul de evidenta a rezervarilor permite urmatoarele facilitate: inregistrarea unei comenzi catre furnizor in baza cererii de oferta formulata de turist emiterea unui bilet sau a mai multor bilete in functie de numarul de persoane solicitate de turist pentru cazare sau alte servicii vizualizarea directa a biletelor emise in baza rezervarii vizualizarea directa a comenzilor transmise catre furnizori schimbarea status-ului (rezervare in curs de procesare, comanda trimisa catre furnizor, comanda confirmata sau neconfirmata de furnizor, bilet/bilete emise) filtrarea rezervarilor dupa diverse criterii.
- Inregistrarea si evidenta comenzilor catre furnizor in baza unei cereri de oferta venite de la turist sau fara a exista o cerere de oferta din partea turistului. Modulul de evidenta a comenzilor catre furnizori permite urmatoarele facilitate: tiparirea comenzii catre hotel sau trimiterea automata prin email emiterea unui bilet sau a mai multor bilete in functie de numarul de persoane vizualizarea directa a biletelor emise in baza comenzii catre furnizor, schimbarea status, filtrarea/cautarea dupa diverse criterii
- Evidenta locurilor disponibile contractate de la funizori pe diferite sejururi in baza carora se pot emite bilete sau rezervari. Acest modul permite: cautarea locurilor disponibile dupa diverse criterii (statiune, hotel, numar stele, perioada, nr. nopti, tip camera) emiterea de bilete plecand de la locurilor disponibile evidenta locurilor alocate, locurilor rezervate, locurilor vandute si a locurilor disponibile pentru fiecare alocare in parte permite filtrarea alocarilor contractate dupa status (cu locuri libere, nevandute, vandute partial, expirate) permite raportarea automata catre furnizor cu un numar de zile inainte de perioada sejurului a a informatiilor cu privire la numarul de locuri vandute, biletele emise pentru locurile vandute si serviciile incluse, numarul de locuri ramase libere. Adaugarea de bilete din alocarile contractate cu sejururi este permisa si pentru sejururi cumulative. Numarul de locuri disponibile sunt calculate in timp real in functie de numarul de locuri contractate, a numarului de locuri vandute prin emiterea de bilete si a numarului de rezervari facute de turisti in baza carorara urmeaza sa fie emise bilete
- Clienti – Modul pentru gestionarea clientilor ce se utilizeaza la emiterea biletelor si a facturilor si se inregistreaza atat direct in nomenclatorul de clienti cat si automat la emiterea biletelor
- Turisti - Modul pentru gestionarea turistilor ce se utilizeaza la emiterea biletelor si se inregistreaza atat direct in nomenclatorul de turisti cat si automat la emiterea biletelor

Sectiunea Administrare oferte turistice, utilizat pentru:
- Inregistrarea si evidenta destinatiilor turistice (tari, statiuni)
- Inregistrarea si evidenta furnizorilor directi sau intermediari. Modulul Evidenta funizori permite urmatoarele facilitati: se pot defini conturi bancare necesarea in generarea ordinelor de plata privind serviciile turistice ale furnizorilor se defineste contul analitic din contabilitatea interna pentru integrarea sau exportul de date cu sistemul contabil se defineste nivelul de comision in cazul intermediarilor se inregistreaza contractele cu furnizorii se evidentiaza unitatile turistice ale furnizorului se genereaza rapoarte privind alocarile cu locurile contractate, vandute, rezervate si disponibile se genereaza rapoarte cu biletele emise si detaliile privind aceste bilete se evidentiaza fisa furnizorului cu intrari si iesiri cu detalii despre inregistrarile privind ordine de plata efectuate, biletele emise, intrari alte debite, iesiri – returnare debite
- Inregistrarea si evidenta unitatilor turistice (Hoteluri, Pensiuni, Vile, Casute etc.). In modulul de evidenta Unitati Turistice se pot defini pachetele turistice pe tip camera, tarife pentru serviciile turistice pentru fiecare tip de serviciu valabile pentru anumite perioade de tarifare locurile contractate de la furnizor pentru anumite sejururi informatii ce sunt preluate automat la emiterea biletelor si sunt afisate turistilor in site.
- Definirea listelor predefinite privind serviciile turistice, tipurile de unitati turistice

Sectiunea Contabilitate, cu urmatoarele module:
- Facturi Clienti – permite generarea automata a facturilor pe baza biletelor emise, gestionarea si evidenta lor. Modulul de Facturi clienti permite urmatoarele facilitati: inregistrarea facturilor pentru un bilet sau mai multe bilete cumulat, tiparirea facturilor, anularea sau stornarea facturilor in functie de status si drepturile de acces incasarea facturii prin generarea unui Ordin de Plata incasat pentru una sau mai multe facturi cumulate ce va fi evident in modulul Incasari incasarea facturii partial sau integral in numerar prin emiterea unei chitate tiparirea facturii si a chitatei exportul facturilor in contabilitate. Toate actiunile asupra facturii vor fi evidentiate prin schimbari de status (factura incasata, bilet facturat si platit, factura anulata sau stornata, factura tiparita, factura exportata in contabilitate, factura incasata cu op sau numerar etc.)
- Facturi furnizori – modul pentru evidenta si gestionarea facturilor primite de la furnizori pentru serviciile turistice. Modulul Facturi furnizori permite urmatoarele facilitati: inregistrarea facturilor emise de furnizori pentru biletele emise inregistrarea facturilor primite de la furnizori este automatizata si necesita doar completarea biletului sau a biletelor facturate, numarul si data emiterii inregistrarea facturilor primite de la furnizori permite un bun management in ce priveste biletele facturate, evidenta clara pe fiecare furnizor prin intermediul unei fise cu toate intrarile si iesirile. Facturile primite de la furnizori sunt clasificate pe categorii (facturare bilete, factura avans, facturi diverse, servicii turistice, bilete de avion etc.) in mod automat se genereaza ordinele de plata catre furnizori evidentiate in modulul Plati permite exportul in contabilitate al facturilor primite de la furnizori permite stornarea unei facturi in cazul in care furnizorul emite o factura de stornare si implicit inregistrarea unei facturi de stornare
- Evidenta casa – permite gestionarea incasarilor in numerar in baza facturilor emise cu chitanta. Modulul Evidenta Casa permite urmatoarele facilitati: inregistrarea miscarilor pe casa (alimentari, restituiri, incasari, plati) permite exportul in contabilitate al inregistrarilor pe casa permite evidenta numerarului pe mai multe case/sucursale
- Plati – permire inregistrarea automata a ordinelor de plata pentru facturile emise de furnizori, direct pentru serviciile turistice din bilete ce trebuie platite furnizorilor sau Ordine de plata reprezentand avans sau alte servicii prestate de terti. Modulul Plati permite urmatoarele facilitati: inregistrarea ordinelor de plata catre furnizori, exportul ordinelor de plata in fisiere compatibile pentru importul platilor in serviciile eBanking ale bancii permite o buna gestiune si control al platilor printr-o buna evidenta a serviciilor turistice din biletele platite toate inregistrarile de plati sunt evidentiate si in fisa furnizorului nu permite plata unui bilet sau a unui serviciu de doua ori permite exportul platilor in contabilitate permite exportul platilor in fisiere Excel sau tab delimited
- Incasari – permite inregistrarea ordinelor de plata platite de clienti/turisti atat manual prin introducerea biletelor platite, nr. Op si data OP cat si prin importul automat de ordine de plata generate de banca prin serviciul de eBanking (formate Excel, tab delimited, csv sau alte formate in care sa fie evidentiat platitorul si biletele platite).
- Export contabilitate - exportul informatiilor spre compartimentul de contabilitate, in scopul evitarii introducerii multiple a datelor. Exportul se realizeaza sub forma de note contabile in baza conturilor analitice definite in modulul de clienti si furnizori. In acest modul sunt evidentiate toate exporturile in contabilitate, fisirele de export generate, cu posibilitatea de download

Sectiunea Management, cu urmatoarele module:
- raportari referitoare la vinzari
- tablou de bord privind activitatea pentru o perioada selectate in care sunt evidentiate sumar si detaliat: vanzarile/biletele atat numeric cat si valoric cu sumele componente grupate pe agenti, pe destinatii turistice, pe categorii de clienti facturile emise grupate pe categorii (incasate, neincasate) numeric si valoric, facturile emise de furnizori pe categorii incasarile prin OP sau numerar grupate pe categorii de clienti platile efectuate cu OP sau numerar cu chitanta grupate pe categorii de furnizori etc.
- Configurare comisioane - permite stabiliea comisioanelor practicate de agentie pentru pachetele turistice pe diverse criterii in functie de destinatie sau zone (statiune, hotel), categorie de servicii, intervale calendaristice permite atat stabilirea unui procent de comision fix cat si stabilirea unor procente minime si maxime in care trebuie sa se incadreze comisioanele practicate in biletele emise permite stabilirea de comisioane atat la nivel general cat si in aprofunzime pana la nivel de unitate turistica, furnizor sau pachet turistic
- Utilizatori – permite inregistrarea utilizatorilor in sistem si stabilirea drepturilor de acces in sectiunile si modulele aplicatiei
PREZENTARE S******************
MEMBRU
GRATUIT
S******************
1 537 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: aplicatii - aplicatii software - software turism

PRODUSE ASEMANATOARE CU EUROSOFT TRAVEL BACKOFFICE SYSTEM

Eurosoft Travel Portal SystemEurosoft Travel Portal System
Eurosoft Travel Portal System
Eurosoft Travel Portal System Lansat in anul 2009, EurosoftTravel Portal System este un potal Web pentru prezentarea ...

EUROSOFT TRAVEL BACKOFFICE SYSTEM ESTE LISTAT IN: