Inscrie firma »
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7

Telefon: click aicinone
Producator: Polirom
Persona Contact:
Departament Vanzari
  Trimite un mesaj acestei firme

Prezentare Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7

Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.

Editura: Polirom
Traducator: Elisabeta Gheorghe
An de aparitie: 2006
Numar de pagini: 456
Format: 160x235 mm
ISBN: 973-46-0042-7
Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa � Consumatorul � Mediul � Strategiile de comunicare � Planul media � Canalele mediatice � Reclama non-media � Planul de campanie
PREZENTARE RoMedia
LIGHT
MEMBER
RoMedia
4 390 375 accesari
Persoana de contact: Departament Vanzari
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici none
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic

PRODUSE ASEMANATOARE CU STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA - LUC MARCENAC, ALAIN MILON-973-46-0042-7

Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a) - Stefan Prutianu, Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi-973-681-533-1Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a) - Stefan Prutianu, Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi-973-681-533-1
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se ...
Limbajul publicitatii - Angela Goddard-973-683-858-7Limbajul publicitatii - Angela Goddard-973-683-858-7
Limbajul publicitatii - Angela Goddard-9...
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea ...
Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) - Constantin Sasu-973-46-0160-1Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) - Constantin Sasu-973-46-0160-1
Marketing international (editia a III-a ...
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile ...
Campania de relatii publice - Bernard Dagenais-973-681-267-7Campania de relatii publice - Bernard Dagenais-973-681-267-7
Campania de relatii publice - Bernard Da...
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, ...
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7
Cercetarea de marketing. Studiul pietei ...
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista ...
Productia textului jurnalistic - Luminita Rosca-973-681-749-0Productia textului jurnalistic - Luminita Rosca-973-681-749-0
Productia textului jurnalistic - Luminit...
Cum prind „chip” ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista intre ...
Profesia de relationist - Bernard Dagenais-973-681-142-5Profesia de relationist - Bernard Dagenais-973-681-142-5
Profesia de relationist - Bernard Dagena...
Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca ...
Antrenamentul abilitatilor de comunicare - Stefan Prutianu-973-681-538-2Antrenamentul abilitatilor de comunicare - Stefan Prutianu-973-681-538-2
Antrenamentul abilitatilor de comunicare...
Autor a doua best-selleruri – „Manual de comunicare si negociere in afaceri” si „Inteligenta marketing plus” –, ...
Totul despre relatiile publice - Doug Newsom , Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg-973-681-449-1Totul despre relatiile publice - Doug Newsom , Judy VanSlyke Turk, Dean Kruckeberg-973-681-449-1
Totul despre relatiile publice - Doug Ne...
Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta ...

STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA - LUC MARCENAC, ALAIN MILON-973-46-0042-7 ESTE LISTAT IN: