Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7
Telefon: click aicinoneProducator: Polirom
Prezentare Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7
Editura: Polirom
Traducator: Elisabeta Gheorghe
An de aparitie: 2006
Numar de pagini: 456
Format: 160x235 mm
ISBN: 973-46-0042-7
Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa � Consumatorul � Mediul � Strategiile de comunicare � Planul media � Canalele mediatice � Reclama non-media � Planul de campanie
Persoana de contact: Departament Vanzari
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
noneLocalitate: Bucuresti, Bucuresti
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
PRODUSE ASEMANATOARE CU STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA - LUC MARCENAC, ALAIN MILON-973-46-0042-7
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se ...
Limbajul publicitatii - Angela Goddard-9...
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga codul jocului, prezentind publicitatea ...
Marketing international (editia a III-a ...
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului student, profesor, economist, om de afaceri cu deprinderile ...
Campania de relatii publice - Bernard Da...
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, ...
Cercetarea de marketing. Studiul pietei ...
Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista ...
Productia textului jurnalistic - Luminit...
Cum prind chip ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista intre ...
Profesia de relationist - Bernard Dagena...
Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca ...
Antrenamentul abilitatilor de comunicare...
Autor a doua best-selleruri Manual de comunicare si negociere in afaceri si Inteligenta marketing plus , ...
Totul despre relatiile publice - Doug Ne...
Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta ...