Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania �Electra� � liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi-973-46-0147-4
Telefon: click aicinoneProducator: Polirom
Prezentare Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania �Electra� � liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi-973-46-0147-4
�Din mers, Cezar a creat propriul �sistem integrat de comunicare si PR�. L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, �Electra�, care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.� (Stefan Prutianu)
Editura: Polirom
An de aparitie: 2006
Numar de pagini: 256
Format: 130X200 mm
ISBN: 973-46-0147-4
Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii � Increderea este arma victoriei � Comunicarea directa � �Comunicom� � Primul pas: analiza organizatiei � Parteneri, nu clienti � Contact direct, la baioneta � Canalele de comunicare � Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact � Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii � Comunicarea locala � Tirgurile si expozitiile internationale
Persoana de contact: Departament Vanzari
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
noneLocalitate: Bucuresti, Bucuresti
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
PRODUSE ASEMANATOARE CU COMUNICAREA DIRECTA: O NOUA FRONTIERA. STUDIU EXTINS DE CAZ: COMPANIA �ELECTRA� � LIDERUL PIETEI ROMANESTI DE INTERFOANE - CEZAR CALUSCHI-973-46-0147-4
Relatiile publice si mass-media (editie ...
Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
Comunicare si resurse umane - Viorica Au...
Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, iar toate elementele necesare functionarii ...
Relatiile publice: principii si strategi...
Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale ...
Arta de a influenta. Analiza tehnicilor ...
Psihologia cognitiva reprezinta o analiza detaliata a sistemului cognitiv uman (memorie, gindire, limbaj, perceptie etc) ...
Campania de relatii publice - Bernard Da...
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, ...
Totul despre relatiile publice - Doug Ne...
Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta ...
Mass-media. O istorie sociala. De la Gut...
Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre repercusiunile sale sociale si morale. Astazi ne ...
Relatii publice din perspectiva internat...
Odata cu prabusirea regimurilor comuniste, tarile est-europene au intrat intr-un proces de restructurare socio-politica ...
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum ...