Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7
Telefon: click aicinoneProducator: Polirom
Prezentare Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.
Editura: Polirom
An de aparitie: 2005
Numar de pagini: 264
Format: 160x235 mm
ISBN: 973-46-0056-7
Cuprins: Farmecul testelor de marketing � Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? � Raportul de cercetare � Sondajul de piata � Ancheta de piata � Evaluarea conjuncturii de piata � Analiza datelor de marketing � Experimentul de marketing � Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii � Studiul pretului psihologic � Internetul in cercetarea de marketing
Persoana de contact: Departament Vanzari
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
noneLocalitate: Bucuresti, Bucuresti
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
PRODUSE ASEMANATOARE CU CERCETAREA DE MARKETING. STUDIUL PIETEI PUR SI SIMPLU. EDITIA A II-A - STEFAN PRUTIANU, TUDOR JIJIE-973-46-0056-7
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se ...
Marketing international (editia a III-a ...
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului student, profesor, economist, om de afaceri cu deprinderile ...
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum ...
Analiza de continut - Mircea Agabrian-97...
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie ...
Comunicarea directa: o noua frontiera. S...
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul ...
Studiul de caz. Designul, colectarea si ...
Foarte utila cercetatorilor si studentilor care folosesc studiul de caz ca metoda riguroasa de cercetare (cei de la ...
Bazele microeconomiei intreprinderii - R...
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit ...
Marketingul politic - Cristina Pripp-973...
Pentru politicieni nu existã nimic mai pasionant decât politica...Politica si politicienii scot la vedere ceea ce este ...
Istoria intelectuala a liberalismului - ...
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie ...