Inscrie firma »
I************************* Prezentare firma Produsele firmei Contact
Ghid practic 9001-14001
 

Prezentare Ghid practic 9001-14001

GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT ISO 9001 - ISO 14001

Acest produs reprezinta un studiu de caz privind proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea unui sistem de management integrat calitate-mediu.

Documentatia pusa la dispozitie contine toate modelele de proceduri necesare proiectarii sistemului integrat, manual calitate-mediu, planuri ale calitatii specifice, formulare, scheme informationale, matrici de monitorizare si alte documente care pot fi adaptate si aplicate in sistemul de management integrat calitate-mediu.

Utilizand acest GHID veti reusi sa realizati importante economii de resurse de timp si financiare beneficiind si de consiliere gratuita prin email sau telefon pentru implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii. DVD-ul contine peste 330 de fisiere cu documentatii in format MS WORD. Modele de formulare din proceduri contin explicatii privind completarea.
Pentru o mai buna intelegere a documentiilor, acolo unde am considerat necesar, formularele sunt insotite de tabele cu explicatii si comentarii pentru intelegerea si adaptarea sistemului de management la cerintele specifice beneficiarului. Documentatiile pot fi utilizate de companii in curs de certificare sau de companii care sunt deja certificate pentru mentinerea si imbunatatirea sistemului calitatii.

GHIDUL contine elemente practice (modele) si nu elemente teoretice. O parte dintre documentatiile funizate se pot utiliza asa cum sunt prezente, insa exista si elemente care necesita particularizare, aici trebuie sa interveniti cu elemente specifice organizattiei dumneavoastra.

Scurta prezentare a continutul Ghidului:
1. Lista domeniiilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile.
2. Lista principalelor standarde cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii si mediului.
3. Modele de proceduri:
3.1. SISTEM MANAGEMENT CALITATE: elaborarea si controlul documentelor, audit intern, actiuni corective si preventive, controlul inregistrarilor, tratarea produselor si a lucrarilor neconforme, analiza efectuata de management, recrutarea, instruirea, constientizarea si motivarea resursei umane, analizarea cerintelor clientilor, tratarea reclamatiilor, evaluarea satisfactiei clientilor, evaluarea furnizorilor si aprovizionarea produselor si serviciilor, comunicare interna si externa, planificarea proceselor, monitorizarea si masurarea proceselor, monitorizarea si masurarea produselor si serviciilor/lucrarilor, analiza datelor, monitorizarea echipamentelor, monitorizarea DMM, identificare si trasabilitate, managementul proiectelor etc.
3.2. SISTEM MANAGEMENT DE MEDIU: prevederi legale si alte cerinte, obiective, tinte si programe de mediu, evaluarea conformarii cu reglementarile, pregatirea pentru situatii de urgenta si capacitatea de raspuns, monitorizarea aspectelor de mediu, control operational, gestionare deseuri.
4. Diverse modele de formulare aplicabile in diverse procese ale sistemului de management al calitatii si mediului, cateva exemple: model de regulament de organizare si functionare (ROF), fisa de urmarire a lucrarii, controlul executiei lucrarilor de instalatii de sanitare, fisa de lansare si urmarire proiectare (FLUP), aviz de modificare, lista de control cerinte client, lista control obtinere avize si/sau autorizatii, chestionar de evaluare a aptitudinii calitate a furnizorului, matrice de evaluare a colaboratorilor / furnizorilor, grafic de lucru, program intretinere preventiva echipamente, proces verbal de validare, raport service, program de productie, , raport de testare, plan calitate/ PCCVI (doua variante), modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele), modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor, model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului, modele de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartii clientilor, a codului etic, a misiunii, a obiectivelor functionale, modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii, studiu de caz privind monitorizarea costurilor calitatii (costurile de prevenire si evaluare, costuri de defectare), program de management de mediu, fisa amplasamentului, fisa de calcul a aspectelor de mediu, politica de mediu, registrul aspectelor de mediu, registrul cerintelor legale si alte cerinte, lista obiectivelor generale si obiectivelor specifice de mediu, plan de prevenire a poluarii si de interventie in caz de situatii de urgenta etc..
5. Modele de scheme informationale pentru procesele SMC (8 modele).
6. Model manual integrat calitate-mediu (continutul complet al unui manual realizat in conformitate cu cerintele ISO 9001 si ISO 14001si anexele aferente (organigrama, diagrama proceselor, matricea proceselor, lista documentelor externe, matrice de monitorizare a proceselor, abordarea procesuala).
7. Modele de chestionare de evaluare a cerintelor postului si aproximativ 40 de modele de fise ale posturilor
PREZENTARE I*************************
MEMBRU
GRATUIT
I*************************
11 182 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
I*************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: ghid - iso 9001 - consultanta

PRODUSE ASEMANATOARE CU GHID PRACTIC 9001-14001

DVD Ghid practic ISO 9001DVD Ghid practic ISO 9001
DVD Ghid practic ISO 9001
GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ISO 9001 GHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 9001:2000 ...
Ghid practic ISO 14001Ghid practic ISO 14001
Ghid practic ISO 14001
GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT ISO 14001 GHIDUL PRACTIC PRIVIND CERTIFICAREA ISO 14001 ...