Inscrie firma »
Sistem de gestiune pentru magazin - SUPERIOR (Distanta - 50 - 200 km fata de Bucuresti)

Sistem de gestiune pentru magazin - SUPERIOR (Distanta - 50 - 200 km fata de Bucuresti)

Tip produs: sisteme complete
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Sistem de gestiune pentru magazin - SUPERIOR (Distanta - 50 - 200 km fata de Bucuresti)

Informatii produs
Solutie completa echipamente-software-servicii pentru orice tip de comert.
Cu programul “Sedona Retail” beneficiati de vanzare rapida, control al stocurilor si contabilitate primara, fiind in acelasi timp prietenos si usor de folosit. Gestioneaza lanturi de magazine si baze de date cu numar mare de produse.
Echipamente solide si performante; cabluri mai putine.

Componente incluse:
Imprimanta fiscala Datecs FP550T, cu display client VFD 2x20 caractere.
POS All-in-One Aures Yuno cu Windows POS Ready.
Sertar de bani Mare de metal, 4 clapete, culoare neagra.
Cititor coduri de bare Zebra LI2208, conectare USB, culoare neagra, stand de masa inclus.
Program de gestiune Sedona Retail - licenta definitiva. Cuprinde modul Front-office (pentru vanzare) si modul Back-office (administrare), ce se pot instala pe acelasi computer sau pe computere aflate in retea.

Servicii incluse:
Livrare.
Servicii de instalare si instruire la sediul clientului - in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta. Pentru alte judete se factureaza diferenta 200 - 400 Lei, tva inclus.
Fiscalizare imprimanta fiscala. Serviciu realizat prin agenti proprii la sediul clientului in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta, sau prin intermediul colaboratorilor de service, la sediul acestora, pentru alte judete.
Depunere dosar la DGFP Constanta. Serviciu optional contra cost in Mun Bucuresti, jud. Ilfov si alte judete.
Asistenta pentru utilizare 30 de zile de la cumparare - de la distanta (prin internet si telefon).

Avantaje:
Echipamente din categoria "high-end", usor de intretinut, cu consum energetic redus.
Protectie la stropi si praf a ecranului POS-ului Aures Yuno.
Culoarea echipamentelor poate fi alba sau neagra (imprimanta, POS All-in-One, sertar, cititor).
Imprimanta fiscala este dotata cu auto-cutter.
Suport gratuit 30 de zile.
Contabilitate primara; modul fidelizare inclus; gestionare retururi de marfa.
Pe afisajul pentru client se pot derula texte de intampinare sau promotionale atunci cand nu se efectueaza vanzari.
Primire automata de rapoarte prin email;
Aplicatie de rapoarte Sedona Eye - cuprinde rapoarte standard; pentru rapoarte personalizate se factureaza 500 Lei;
Import-export de date. Pentru sincronizari automate cu program de gestiune (precum Saga) sau cu magazin online se factureaza 500 lei;
Posibilitate conectare gama completa de echipamante inclus in pret (cantar, afisaj client, imprimanta etichete, etc.), cu exceptia terminalului de invantariere si terminalului de plati ce se factureaza cu cate 500 Lei;
Facturare atat din Front-office cat si din Back-office.
Personalizare formate de etichete si documente (facturi, avize, proforme, etc.).

Optionale:
Display suplimentar 10" atasat la POS-ul Aures Yuno.
Solutie de display client cu tableta, stand si aplicatie.
Cititor coduri de bare fix omnidirectional pentru cresterea vitezei de servire.
Cantar cu conectare pentru transmiterea greutatii.
Cantar cu etichetare
Terminal pentru inventariere si receptie marfa, impreuna cu aplicatia Sedona Mobile.
Instalare Sedona Retail pe un computer suplimentar aflat in retea locala, Front-office sau Back-office: 500 Lei.
Vanzare de pe telefon sau tableta, cu aplicatia Sedona POS: 500 Lei.
Rapoarte personalizate pe mobil, cu aplicatia Sedona Eye: 500 Lei.
Conectare la magazin online sau program de contabilitate (precum Saga): 500 Lei.
Echipamente pentru Back-office: computer, cititor coduri, imprimanta de etichete.
Contract de service remote sau cu deplasari incluse. Contractul asigura asistenta nelimitata, diverse servicii precum personalizarea formatelor de etichete si facturi, precum si update-uri ale programului.
Depunere dosar la DGFP Bucuresti/Ilfov. Pentru alte judete va rugam sa ne contactati.

Programati ACUM o prezentare la sediul dumneavoastra sau solicitati instalarea unei versiuni demo a programului la telefon 021-3278727.


Servicii incluse
- Livrare
- Instalare, configurare retea, instruire la sediul clientului in Mun. Bucuresti / jud. Constanta / jud. Ilfov; contra cost in alte judete.
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Import nomenclator de articole
- Export date catre alte programe in format standard. Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.
- Aplicatie de rapoarte pe mobil
- Integrare cu sisteme de plata si fidelizare (pot interveni costuri): Netopia MobilPay, MasterPass, Vodafone Charge to Bill, M-Pesa, MoBuy.
- Conectare la echipamente, cu exceptia terminal de plati si terminal de inventariere ce se factureaza separat.
- Personalizare rapoarte – gratuit in primele 30 de zile
- Personalizare documente (facturi, proforme, avize s.a.) – gratuit in primele 30 de zile
- Personalizare format etichete – gratuit in primele 30 de zile
- Design carduri de fidelitate
- Depunere dosar la DGFP si ridicare numar fiscal – gratuit pentru jud. Constanta; optional la doar 80 Lei, tva inclus – pentru Mun. Bucuresti si jud. Ilfov.
- Fiscalizarea aparatului fiscal
- Doua semne din plastic cu texte obligatorii: Pastrati bonul fiscal , Numar OPC (se livreaza la comanda).
PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
335 926 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

SISTEM DE GESTIUNE PENTRU MAGAZIN - SUPERIOR (DISTANTA - 50 - 200 KM FATA DE BUCURESTI) ESTE LISTAT IN: