Inscrie firma »
Sistem de gestiune complet pentru restaurant - Varianta Premium

Sistem de gestiune complet pentru restaurant - Varianta Premium

Tip produs: sisteme complete
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Sistem de gestiune complet pentru restaurant - Varianta Premium

Informatii produs Pentru localuri in care imaginea si performanta conteaza SEDONA ofera controlul stocurilor si al angajatilor cu cel mai ieftin sistem premium.
Acum puteti achitiona un pachet complet in valoare de 9720 Lei la doar 8199 Lei, tva inclus cu toate componentele si serviciile incluse.

Caror tipuri de afaceri se adreseaza acest sistem?
Localuri cu servire la masa: restaurante, cafenele, baruri, cluburi.
Fast-food-uri sau bufete la care se doreste evidenta stocurilor pe baza de retetar (cu optiunea de stocuri a programului)
Hoteluri, moteluri, pensiuni

Pachetul cuprinde:
POS All-in-One Aures Elios (monitor touch-screen cu computer incorporat). Cu acest POS beneficiati de: fiabilitate maxima; reducerea spatiului ocupat de aparatura si cabluri; un plus de stil in localul dvs.
Imprimanta fiscala cu display mare de pret. Avantajele imprimantei fiscale sunt: tiparirea mai rapida a bonurilor; taierea automata a bonurilor (auto-cutter); bonuri mai late si mai multe texte pe bon.
Sertar de bani de metal, incapator si rezistent la folosire intensa.
Program de marcare si gestiune profesional Freya restaurant. Programul oferta: gestiunea stocurilor bazata pe retetar; desenarea planului salii pentru o servire cat mai intuitiva; multiple rapoarte (de contabilitate primara, de activitate a angajatilor, rapoarte grafice de management); exporturi de date; s.a.
Licenta de back-office a programului, ce se poate instala pe terminalul POS sau pe orice alt computer (laptop sau desktop) aflat in retea locala sau prin internet.
Licenta sistem de operare Windows.
Servicii complete de instalare si instruire, inclusiv fiscalizarea imprimantei fiscale.

Optionale:
Varianta Professional a programului de gestiune ce include sistem de fidelziare al clientilor si mai multe rapoarte de management. Pret suplimentar: 700 Lei, tva inclus.
Cititor carduri magnetice pentru autentificarea rapida a ospatarilor (conectat la POS-ul All-in-One), cu 10 carduri PVC gratuite. Pret: 400 Lei, tva inclus.
Imprimanta POS nefiscala. Verificati oferta noastra.
UPS pentru stabilizarea curentului electric. Pret: 300 Lei, tva inclus.
Servicii de instalare si instruire in alte judete in afara Mun. Bucuresti, jud. Constanta si jud. Ilfov. Pret suplimentar: 300 Lei, tva inclus.

Dorim sa configuram sistemul optim pentru afacerea dvs. Va rugam sa ne apelati la 021-3278727 pentru consultanta telefonica sau programarea unei prezentari gratuite la sediul dvs.

Avantajele acestui sistem:
Sistemul POS All-in-One asigura fiabilitate maxima in conditiile unei folosire intente, cu program prelungit sau non-stop si in medii neprielnice (incaperi cu umiditate mare, pe plaja, etc.).
Economie de spatiu si reducerea la minim a cablurilor.
Un plus de imagine prin designul modern si rafinat.
Taierea automata a bonurilor la imprimanta fiscala si tiparirea rapida.
In cazul unui fast-food, clientii pot vizualiza comenzile si subtotalul pe display-ul de client de dimensiuni mari.
Operatiunile de back-office (introcere date, vizualizare rapoarte, configurari) se pot efectua de pe un computer diferit, fara costuri suplimentare.

Ce servicii sunt incluse in acest pachet?
Livrarea echipamentelor
Montarea echipamentelor pe pozitii si instalarea aplicatiilor software
Trasarea cablurilor, cu materiale incluse (fara canal cablu).
Realizarea configurarilor necesare comunicarii sistemului POS cu un alt eventul computer de pe care se realizeaza operatiunile de back-office.
Intocmirea dosarului pentru fiscalizarea imprimantei fiscale
Depunerea dosarului la DGFP - pentru jud. Constanta si jud. Ilfov, iar pentru Mun. Bucuresti prin intermediul unei imputerniciri avocatiale sau notariale
Fiscalizarea imprimantei fiscale
Instruirea personalului pentru folosirea intregului sistem.

Satisfactia clientului este principala noastra modalitate de promovare. Daca in 30 de zile constatati ca acest pachet nu corespunde nevoilor afacerii dvs., va returnam INTEGRAL banii platiti.
Servicii incluse - Livrare
- Instalare si instruire remote (prin telefon si internet). Optional, la sediul Sedona sau la sediul clientului din orice localitate.
- Desenarea planului restaurantului in interfata de marcare
- Export date catre alte programe in format standard. Optional, integrari personalizate cu Saga, Navision sau alte programe.
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Design carduri de fidelitate
- Intocmire dosar pentru fiscalizare
- Depunere dosar la DGFP si ridicare numar fiscal – gratuit pentru jud. Constanta; optional la doar 80 Lei, tva inclus – pentru Mun. Bucuresti si jud. Ilfov.
- Fiscalizarea imprimantei fiscale
- Doua semne din plastic cu texte obligatorii: Pastrati bonul fiscal , Numar OPC (se livreaza la comanda).
PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
339 603 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

SISTEM DE GESTIUNE COMPLET PENTRU RESTAURANT - VARIANTA PREMIUM ESTE LISTAT IN: