Inscrie firma »
Program profesional de gestiune - Sedona Retail

Program profesional de gestiune - Sedona Retail

Tip produs: programe | sedona
Producator: Sedona
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Program profesional de gestiune - Sedona Retail

CUI SE ADRESEAZA:
Magazinelor de orice profil - alimentare, nealimentare, fast-food-uri, baruri, cofetarii, consignatii, en-gros sau en-detail - si orice dimensiune - supermarketuri sau magazine de proximitate, lanturi cu zeci de puncte de lucru sau magazine independente.

Sunati ACUM la 021-3278727 pentru a testa 30 de zile cel mai prietenos program de gestiune. Datele introduse in perioada de proba se pastreaza dupa cumparare sau se pot exporta catre alt program.
Preluam gratuit baza de date in cazul schimbarii programului de gestiune (catalog produse, clienti, furnizori).

AVANTAJELE SEDONA RETAIL:

Rapoarte predefinite, cu interpretare grafica, pentru aflarea rapida a informatiilor esentiale.
Personalizare rapoarte noi, cu ajutorul consultantilor Sedona sau fara.
Toate documentele de contabilitate primara: registru de casa, jurnale cumparari/vanzari, fiSa de magazie, fiSa de inventariere, S.a.
Conectarea unei tablete pentru extinderea interactiunii cu clientul: afisare articole cumparate; afisare subtotal; afisare reclame in functie de produsele cumparate; tastarea de catre client a adresei de email; preluare semnatura client.
Gestiuni multiple; transfer de stocuri intre gestiuni sau intre puncte de lucru.
Alarme stoc minim Si epuizare stoc.
Skinuri diferite pentru Front-office, selectabile in functie de tipul afacerii sau dupa preferinte.
Redimensionarea interfetelor de vanzare pentru folosirea eficienta a ecranelor, indiferent de diagonala si rezolutie.
Fidelizare clienti prin Carduri de fidelitate sau Carduri cadou (Gift Card-uri).
Bon in asteptare, pentru preluarea clientului urmator cu punerea vanzarii incepute stand-by.
Interfata completa de retur produse. Se pot selecta doar anumite produse de pe bon pentru retur sau intreg bonul.
Pe imprimantele fiscale se pot tipari facturi sau alte bonuri nefiscale.
Conectare POS bancar Verifone.
Imprimare etichete de raft si etichete pentru produse in multiple formate.


Reduceti costurile si cresteti controlul afacerii chiar de azi!

Noi intelegem importanta asistentei tehnice pentru un sistem de gestiune. De aceea suntem alaturi de dumneavoastra atunci cand aveti cea mai mare nevoie, oferind in prima luna de la instalare suport telefonic si prin internet nelimitat Gratuit. Ulterior puteti alege un contract de service avantajos, pentru linistea functionarii magazinului fara intreruperi.

NOU! Aplicatie de mobil Sedona POS, cu ajutorul careia puteti extinde vanzarea pe telefon sau tableta, cu conectare la baza de date Sedona Retail. De asemenea, aplicatia se poate folosi pentru a vizualiza in timp real rapoarte cu activitatea magazinului.

PREtUL PROGRAMULUI SEDONA RETAIL INCLUDE:

- O licenta Front-Office plus o licenta Back-Office
- O licenta Gratuita suplimentara de Back-Office. Astfel, administrarea se poate face de la un computer diferit, aflat in retea locala sau prin internet.
- Aplicatie de rapoarte pentru Android si iOS.
- Toate functionalitatile Si modulele: fidelizare clienti, 6 interfete de vanzare, conectare la toate tipurile de echipamente (cu exceptia terminalului de inventariere), set complet de rapoarte.
- Personalizari de documente (facturi, avize, NIR-uri) si formate de eticheta Gratuit in primele 30 de zile.
- Instalare Si instruire prin internet Si telefon.
- Asistenta Gratuita telefonica 30 de zile de la instalare.


Pentru mai multe detalii accesati site-ul www.SedonaRetail.ro sau programati o prezentare la 021-3278727.
PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
340 070 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

PROGRAM PROFESIONAL DE GESTIUNE - SEDONA RETAIL ESTE LISTAT IN: