Inscrie firma »
Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Mini)

Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Mini)

Tip produs: programe amp servicii | freya
Producator: Freya
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Program pentru localuri - Freya Restaurant (Tip licenta - Mini)

Informatii produs
Freya Restaurant reprezinta o solutie software completa pentru administrarea rapida si fara erori a restaurantelor, barurilor, cluburilor, cafenelelor, cantinelor, fast-food-urilor, ceainariilor, pizzeriilor si a altor unitati de servire din domeniul HoReCa, indiferent de dimensiunea acestora.

FreyaRestaurant este disponibil in trei variante:

Freya Mini: Marcare produse; trimitere comenzi catre sectii, incasari. Ofera rapoarte de vanzari.
Freya Standard: Retetar; actualizeaza produsele din stoc dupa fiecare comanda. Emite rapoarte de vanzare, stocuri, personal, furnizori, s.a.
Freya Professional: Include modul complex pentru fidelizare clienti; happy-hour; gift-card; plata in contul clientului; rapoarte complexe de management; transfer intre gestiuni; multe alte functionalitati.

Avantajele Freya Restaurant:

ASPECT PERSONALIZAT: Prin personalizarea culorilor si configurarea planului localului.
PROFITABIL: Prin minimizarea costurilor investitiei, servire rapida, control si
fidelizarea clientilor.
FIABIL: Asigurand functionarea continua, fara erori.
USOR DE FOLOSIT:Chiar si de catre utilizatori neexperimentati.
COMPLET: Raspunzand oricarei nevoi din domeniul ospitalier.
RAPID:Intuitiv si performant.


Avantajele integrarii unui sistem cu SEDONA:


Consultanta gratuita, telefonic sau la sediul clientului.


Selectarea echipamentelor dintr-o gama completa.


Discounturi si termene de plata pentru intreg sistemul.


Suport gratuit 30 de zile de la instalare, telefonic si prin internet.


Contracte de service optionale, remote sau cu deplasari incluse.



Programul Freya Restaurant se integreaza cu toate tipurile de echipamente POS, precum:
Imprimante fiscale
Case de marcat
Cantare cu etichetare
Cantare check-out
Display client
Imprimante portabile
Tablete


Printre FUNCTIONALITATI:

Functionalitate


Mini


Standard


Professional


Definire catalog produse sub o forma arborescenta


+


+


+


Editare vizuala a planului locatiei cu numar nelimitat de mese sau zone


+


+


+


Definire numar nelimitat de operatori si drepturi


+


+


+


Definire numar nelimitat de sectii de preparare


+


+


+


Marcare produse, trimitere la sectii de preparare si tiparire bon fiscal


+


+


+


Marcare avansata a comenzilor: atribute de preparare, grupare pe platou, feluri, descriere libera


+


+


+


Separare si combinare vanzare


+


+


+


Tiparire note de plata, bonuri de comanda si mini-rapoarte


+


+


+


Generare de rapoarte de vanzari pe categorii de produse, pe operatori sau pe sectii de preparare


+


+


+


Integrare cu diverse echipamente specializate: cititor de carduri magnetice, sertar de bani, afisaj client


+


+


+


Integrare cu aplicatia Freya Mobile pentru marcarea comenzilor clientilor de pe echipamente portabile


+


+


+


Definire numar nelimitat de gestiuni


-


+


+


Definire retete


-


+


+


Gestiune cantitativa si valorica a stocurilor


-


+


+


Generarea tuturor documentelor de contabilitate primara (Fisa de magazie, Balanta de stoc, Raport de gestiune etc.)


-


+


+


Registru de casa


-


+


+


Definire clienti si grupe de clienti


-


+


+


Import automat de clienti si grupe de clienti


-


+


+


Asociere clienti pe vanzari


-


+


+


Preluare automata a greutatii produselor folosind un cantar la vanzare


-


+


+


Delegarea operatorilor


-


+


+


Descarcare stocuri in mod on-line sau off-line


-


+


+


Afisare logo grafic pe nota de plata


-


-


+


Generare facturi pentru clienti pe baza notelor de plata


-


-


+


Generare nota de plata in mai multe limbi


-


-


+


Aplicare discount-uri pe produs, vanzare sau client


-


-


+


Aplicare automata de happy-hours si promotii cu produse cadou


-


-


+


Redare melodii direct din interfata de vanzare


-


-


+


Impartirea terminalelor pe grupe pentru a izola verticalele afacerii. Ex.: restaurant si autoservire


-


-


+


Plata cu vouchere


-


-


+


Plata in contul clientului


-


-


+


Plata cu card preplatit


-


-


+


Plata cu diverse monede la cursuri specificate anterior


-


-


+


Alegerea formei de descarcare a stocului: FIFO, LIFO, Cost mediu ponderat


-


-


+


Definire limitari la marcarea produselor in functie de zone sau operatori


-


-


+


Planificator schimbari automate de preturi


-


-


+


Definire numar de calorii pe produs si afisarea acestuia pe nota de plata


-


-


+


Definire timp de preparare pentru produse


-


-


+


Productie cu sau fara reteta


-


-


+


Calculare necesar si costuri pentru meniu eveniment


-


-


+


Evidenaa platilor catre furnizori


-


-


+


Sistem de rezervari


-


-


+


Integrare cu Freya Hotel pentru posibilitatea de plata in contul camerei


-


-


+


Modul Freya Kitchen optional pentru afisare comenzi pe tv


-


-


+


Rapoarte avansate pentru management. Exemplu: evolutia vanzarilor pe intervale orare sau pe zile din saptamana, etc.


-


-


+


Pret - fara TVA / Utilizator (Lei)


1450


2400


3600



Module software optionale:


Licenta suplimentara pentru POS - 60% din licenta principala


Licenta suplimentara de back-office - 40% din licenta principala


Modul Kitchen pentru tv/monior -1400 Lei, tva inclus


Comenzi pe tablete - 1500 Lei, tva inclus – oricate tablete


Optiune “Fidelizare” la var. Standard -400 Lei, tva inclus


Servicii SEDONA:



Instalare si instruire


Gratuit – remote (prin internet si telefon)

200 Lei, tva inclus – la sediul Sedona din Bucuresti

400 Lei, tva inclus* – la sediul clientului, in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta

600 Lei, tva inclus* – la sediul clientului, in judetele limitrofe judetelor Ilfov si Constanta

800 Lei, tva inclus* – la sediul clientului, pentru celelalte judete

*Pachetul cuprinde:

Livrare si montare pe pozitii a eventualelor echipamente, in orice oras.


Conectarea echipamentelor si configurarea retelei.


Instalarea driverelor, a sistemelor de operare, a programului de gestiune.


Configurarea setarilor de baza ale programului (date firma, utilizatori, gestiuni, etc.).


Instruirea operatorilor pentru folosirea aparaturilor si programelor (vanzatori si administratori). Durata maxima a instruirii inclusa in pret: 4 ore.




Contract de service


55 Lei, TVA inclus / luna– Remote

110 Lei, TVA inclus / luna– Cu 3 deplasari incluse – disponibil exclusiv pentru Mun. Bucuresti

Pachetul cuprinde:

Asistenta software telefonica nelimitata


Up-date-uri ale programului


Instruire despre importuri-exporturi de date (catalog produse, NIR-uri, avize)


Rearanjare catalog produse


Reinstalarea programului si transferul bazei de date la schimbarea computerului


In cazul variantei cu deplasari: preluari in service a echipamentelor, reconfigurare retea




Servicii incluse
- Instalare si instruire remote sau la sediul Sedona. Optional, deplasare la sediul clientului, in orice localitate.
- Desenarea planului restaurantului in interfata de marcare
- Export date catre alte programe (precum Saga, Winmentor s.a.) – la varianta Standard sau Professional
- Asistenta remote 30 de zile. Contracte de service disponibile optional pentru asistenta suplimentara.
- Design carduri de fidelitate





PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
339 603 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

PROGRAM PENTRU LOCALURI - FREYA RESTAURANT (TIP LICENTA - MINI) ESTE LISTAT IN:

PROGRAM PENTRU LOCALURI - FREYA RESTAURANT (TIP LICENTA - MINI) - PRODUSE SIMILARE