Inscrie firma »
Motor inboard Mercury MerCruiser 350 MAG MPi Horizon - 300 cp

Motor inboard Mercury MerCruiser 350 MAG MPi Horizon - 300 cp

Tip produs: Motor imboard benzina | Mercury MerCruiser | Mercury MerCruiser 350 MAG MPI Horizon 300 cp
Producator: Mercury
 

Prezentare Motor inboard Mercury MerCruiser 350 MAG MPi Horizon - 300 cp

Ultimele modele V8 Bravo de motoare sterndrive cu injectie multiport (MPi) sunt acum disponibile optional cu sistemul de acceleratie electronica (DTS). DTS elimina necesitatea serviciilor de intretinere pentru postul de comanda si asigura buna functionare a produsului pe intreaga sa durata de viata. DTS sincronizeaza in mod automat mai multe motoare si asigura pornirea prin sistemul digital SmartStart. Sistemul DTS se poate controla de la trei posturi de comanda si de la patru motoare.

* Putere 300CP (224KW)
* Plaja de turatii pentru putere maxima 4800 - 5200 RPM
* Cilindree (5,7L)
* Tip motor V8
* Cursa & Alezaj (101mm X 88mm)
* Rata de compresie: 9,4:1
* Cerinte combustibil: cifra octanica 87 (R+M)/2
* Sistem control motor: ECM 555, optional cu SmartCraft CAN (PCM 555 cu DTS)
* Sistem combustibil: Gen ii Cool Fuel Alpha / Gen ii Cool Fuel Bravo
* Sistem injectie combustibil: injectie electronica de combustibil multipunct (injectie secventiala combustibil cu DTS)
* Sistem inductie: admisie cu corp supapa acceleratie 75mm (80mm cu DTS)
* Sistem aprindere: cu atenuator de inalta tensiune si bujii cu electrod de platina
* Sistem incarcare baterie: alternator 65 Amp/917 Watt
* Sistem de scurgere a apei: scurgere manuala prin 3 puncte (la modelele Bravo), cu actionare pneumatica printr-un singur punct (optional la modelele Bravo), cu actionare manuala printr-un singur punct (la modelele Alpha)
* Sistem evacuare: colector evacuare din fier cu cot de evacuare acoperit cu strat ceramic
* Sistem de racire cu termostat; apa bruta
* Sistem de transmisie de tip serpentina: prin curea
* Ulei de motor recomandat: MerCruiser ulei sintetic - SAE 20W-40
* Engine Guardian: control presiune scazuta a uleiului, temperatura ridicata a lichidului de racire, nivel scazut al uleiului, presiune scazuta a apei de mare, tensiune scazuta, limitare turatie, control cnock
* Raport Bravo One 1.36, 1.50, 1.65
* Raport Bravo Two 2,00, 2,20
* Raport Bravo Three 2,00, 2,20, 2,43(H)
* Dimensiuni (LxWxH) mm 814 x 740 x 559
* Greutate Bravo One (kg) 475
* Greutate Bravo Two (kg) 482
* Greutate Bravo Three (kg) 486
* Sistem de acceleratie electronica Optional
* Sistem de racire cu apa dulce disponibil optional

Fiabilitate

* Sistemul ECM 555 si sistemul de aprindere, alaturi de bujiile cu electrod central din platina asigura pornirea si performantele de exceptie ale ambarcatiunii, an de an
* Sistemul de protectie Engine Guardian depisteaza potentialele probleme si impiedica deteriorarea motorului in urma supraincalzirii, a presiunii scazute a uleiului sau a nivelului scazut al uleiului
* Sistemul de evacuare impiedica apa sa patrunda in motor pe la garnituri
* Filtrul de combustibil care indeparteaza apa protejeaza motorul
* Bloc V8 din fier turnat pentru o functionare de durata
* Cot evacuare cu strat ceramic rezistent la temperaturi ridicate si coroziune
* Pompa de apa cu carcasa din alama pentru rezistenta indelungata

Performante

* Sistemul injectie combustibil multiport asigura pornirea usoara a motorului, indiferent daca acesta este cald sau rece, si adaptarea in functie de modificarile de temperatura, vreme sau altitudine
* Galerie de admisie din doua bucati conceputa pentru cresterea cuplului; o accelerare mai buna
* Sistemul de aprindere HVS creste puterea motorului si protejeaza impotriva combustibililor de calitate inferioara
* Servodirectia standard asigura manevrarea fara efort si un mai bun control asupra ambarcatiunii
* Sistemul paraflacara creste puterea si cuplul
* Manevrare cu 1/3 mai usoara datorita sistemului imbunatatit

Intretinere usoara

* 3-ani/300ore interval intretinere pentru piesele care necesita service; se face astfel economie de timp si bani
* Sistem de scurgere a uleiului care simplifica si usureaza procedura de schimbare a uleiului
* Punctele care necesita service sunt marcate cu coduri de culoare astfel incat verificarea si completarea fluidelor devine simpla si clara
* Functioneaza cu combustibil cu cifra octanica 87, ieftin si usor de gasit
* Senzor ulei care permite verificarea usoara; completarea cu ulei se poate face din ambarcatiune
* Toate modelele sunt prevazute cu sisteme de scurgere a apei usor de folosit

Tehnologie

* Sistemul de acceleratie electronica (DTS), fara cabluri, fac ca postul de comanda sa nu necesite servicii de intretinere si asigura buna functionare a motorului, care reactioneaza mult mai rapid la comenzi si care poate fi controlat mai sigur in cazul andocarii
* Caracteristicile standard ale sistemului DTS: autosincronizarea mai multor motoare, SmartStart, protectia sistemului de directie, comenzi de la mai multe posturi de comanda si tehnologia Shadow pentru instalare pe 3 sau 4 motoare
* Sistemul de prevenire a coroziunii galvanice MerCathode, standard la modelele Bravo si disponibil si pentru modelele Alpha, asigura protectia impotriva coroziunii electronice
* Motoarele MPi sunt concepute pentru a afisa date despre motor fie in sistem analog, fie cu ajutorul indicatoarelor si afisajelor digitale SmartCraft.
PREZENTARE A***************
MEMBRU
GRATUIT
A***************
223 311 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
A***************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Masini/Piese » Ambarcatiuni Mici

PRODUSE ASEMANATOARE CU MOTOR INBOARD MERCURY MERCRUISER 350 MAG MPI HORIZON - 300 CP

Motor inboard Mercury MerCruiser 350 MAG MPi - 300 cpMotor inboard Mercury MerCruiser 350 MAG MPi - 300 cp
Motor inboard Mercury MerCruiser 350 MAG...
Ultimele modele V8 Bravo de motoare sterndrive cu injectie multiport (MPi) sunt acum disponibile optional cu sistemul de ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 496 MAG HO - 425 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 496 MAG HO - 425 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 496 MAG...
O data cu MerCruiser 496 MAG si 496 MAG HO, sistemele de propulsie au devenit mult mai performante. Sistemul de ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 496 MAG - 375 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 496 MAG - 375 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 496 MAG...
O data cu MerCruiser 496 MAG si 496 MAG HO, sistemele de propulsie au devenit mult mai performante. Sistemul de ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 5.0L MPI - 260 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 5.0L MPI - 260 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 5.0L MP...
Ultimele modele V8 Bravo de motoare sterndrive cu injectie multiport (MPi) sunt acum disponibile optional cu sistemul de ...
Motor inboard Mercury MerCruiser MX 6.2L MPI - 320 cpMotor inboard Mercury MerCruiser MX 6.2L MPI - 320 cp
Motor inboard Mercury MerCruiser MX 6.2L...
Ultimele modele V8 Bravo de motoare sterndrive cu injectie multiport (MPi) sunt acum disponibile optional cu sistemul de ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 8.1S HO - 420 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 8.1S HO - 420 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 8.1S HO...
Ultimele modele de motoare inboard cu injectie multiport (MPi) sunt acum disponibile optional cu sistemul de acceleratie ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 4.3L MPI - 220 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 4.3L MPI - 220 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 4.3L MP...
Motorul sterndrive MerCruiser 220CP cu injectie multiport (MPi) are un sistem electronic de injectie de combustibil si ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 8.1S HORIZON - 420 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 8.1S HORIZON - 420 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 8.1S HO...
Ultimele modele de motoare inboard cu injectie multiport (MPi) sunt acum disponibile optional cu sistemul de acceleratie ...
Motor inboard Mercury MerCruiser 4.3L - 190 CPMotor inboard Mercury MerCruiser 4.3L - 190 CP
Motor inboard Mercury MerCruiser 4.3L - ...
Sistemul de demarare la cheie specific MerCruiser este standard pentru toate motoarele cu carburator. Aceasta ...